Пономаренко Ігор ВіталійовичРевко Катерини Володимирівни2025-01-052025-01-052024-12https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/2173ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАРевко К.В. Маркетингова стратегія підприємства сфери послуг. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним засадам формування маркетингових стратегій для підприємства сфери послуг. Проведено аналіз фінансово-економічних показників підприємства та оцінка існуючих маркетингових стратегій. Визначено необхідності внесення змін до існуючих та розроблено нові маркетингові стратегії для досліджуваного підприємства сфери послуг ТОВ «Глобальна ресторанна група –Україна». Ключові слова: маркетинг, маркетингова стратегія, бренд, підприємство сфери послуг, управління, розвиток. Revko K.V. Marketing strategies of the service sector enterprise. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 «Marketing», in the educational and professional program «Marketing – management». – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical foundations of the formation of marketing strategies for enterprises in the service sector. An analysis of the company's financial and economic indicators and an assessment of existing marketing strategies were carried out. The need to make changes to the existing marketing strategies was determined and new marketing strategies were developed for the investigated company in the service sector LLC "Global Restaurant Group - Ukraine". Keywords: marketing, marketing strategy, brand, enterprise in the service sector, management, development.ukМаркетингова стратегія підприємства сфери послугBook