Щегель, В.2025-03-172025-03-172024Щегель, В. (2024). Розвиток корпоративної культури міжнародної готельної мережі. У Т. М. Сидоренко (Ред.), Міжнародний готельний і ресторанний бізнес: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с. 46–52). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7610У статті розглядається суть розвитку корпоративної культури міжнародних готельних мереж, розкриття та аналіз піднятої теми з метою виявлення факторів, що впливають на формування та зміни в корпоративній культурі. Розкрито сутність функцій корпоративної культури (регулююча, комунікативна, мотиваційна, іміджева, інтегруюча), їх місце, особливості реалізації й вплив на якість готельного сервісу. Проаналізовано особливості корпоративної культури найбільших готельних мереж.ukAttribution 4.0 Internationalготельний менеджменткорпоративна культуракорпоративні цінностіклієнтоорієнтованістьякість сервісуhotel managementcorporate culturecorporate valuescustomer focusquality of service.Розвиток корпоративної культури міжнародної готельної мережіArticle