Глотова, В.2025-01-222025-01-222024Глотова, В. (2024). Система бренд-менеджменту як фактор підвищення конкурентоспроможності будівельного підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 110–117). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4941The article investigates the impact of brand management on the competitiveness of construction enterprises. It explores theoretical foundations, analyzes successful examples, addresses challenges and problems, and provides recommendations for improving brand management.У статті досліджено вплив бренд-менеджменту на конкурентоспроможність будівельних підприємств. Розглянуто теоретичні основи, аналіз успішних прикладів, виклики та проблеми, а також розроблено рекомендації щодо вдосконалення бренд-менеджменту.ukбренд-менеджментконкурентоспроможністьбудівельні підприємствамаркетингринкова часткалояльність клієнтівbrand managementcompetitivenessconstruction enterprisesmarketingmarket sharecustomer loyaltyСистема бренд-менеджменту як фактор підвищення конкурентоспроможності будівельного підприємстваArticle