Самчук Володимир АндрійовичНосач Дарини Тарасівни2025-01-062025-01-062024-12https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/2329ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАМаркетингове управління лояльністю споживачів. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Бренд-менеджемент». – Державний торговельно-економічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним аспектам використання маркетингового інструментарію у процесах управління лояльністю споживачів. Розкрито сутність та сучасні підходи до управління лояльністю в маркетингу. Проаналізовано маркетингове управління лояльністю споживачів ПП «Антошка». Надано пропозиції щодо вдосконалення маркетингового управління лояльністю ПП «Антошка». Ключові слова: маркетинг, маркетингова діяльність, лояльність, , управління лояльністю. Marketing management of consumer loyalty. - Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and professional program "Brand Management". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical aspects of using marketing tools in the processes of managing consumer loyalty. The essence and modern approaches to loyalty management in marketing are revealed. The marketing management of consumer loyalty of "Antoshka" PE is analyzed. Proposals for improving the loyalty marketing management of PE "Antoshka" have been provided. Keywords: marketing, marketing activity, loyalty, loyalty management.ukМаркетингове управління лояльністю споживачівBook