Ільчевський, В.2025-04-032025-04-032023Ільчевський, В. (2023). Лояльність споживачів: загальні підходи. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Цифровий маркетинг в теорії та практиці: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 304–309). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8469У статті розглянуто питання, пов’язані з формуванням лояльності споживачів до бренду, визначено типи лояльності споживачів відповідно до рівня їхньої обізнаності, ставлення та задоволеності обслуговуванням. Наведено типи моделей, які дають змогу виміряти обсяги лояльних споживачів за певними критеріямиukAttribution 4.0 Internationalлояльністьтрансакційна лояльністьпрограми лояльностітипи лояльностіметоди визначення лояльності споживачів loyaltytransactional loyaltyloyalty programstypes of loyaltymethods of determining consumer loyaltyЛояльність споживачів: загальні підходиArticle304–309