Фесік, О.2025-04-022025-04-022023Фесік, О. (2023). Маркетингові рішення роздрібної торгівлі в умовах воєнного стану. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 179–184). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8406У статті розглянуто основні чинники та складові процесу маркетингових рішень у роздрібній торгівлі в умовах військового стану, розроблено удосконалення маркетингових стратегій і винесені пропозиції щодо покращення ефективності маркетингу під час воєнного положення.ukAttribution 4.0 Internationalмаркетингові рішенняроздрібна торгівлявійськове положеннямаркеингові стратегіїmarketing decisionsretail tradestate of warmarketing strategies.Маркетингові рішення роздрібної торгівлі в умовах воєнного стануArticle