Бурін Артем2024-09-052024-09-052020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/441ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТААктуальніть теми. Сьогодні університети стають повноцінними самостійними суб'єктами господарювання. Точиться серйозна конкурентна боротьба за абітурієнтів, і в ній важливим фактором успіху є позитивний імідж ВНЗ, котрий залежить від низки факторів: якості освіти, що надається; відгуків роботодавців про випускників певного ВНЗ; рівня науково-інноваційної діяльності; рівня міжнародної співпраці. Водночас найголовнішим фактором формування іміджу ВНЗ є його присутність в інформаційному просторі. Сьогодні основним медіаресурсом, який може забезпечити ефективне просування ВНЗ в інфосфері, є так звані соціальні медіа, потенціал яких, незважаючи на численну кількість публікацій, ще до кінця не розкритий і потребує подальших досліджень. Соціальні мережі з’явилися фактично з формуванням соціуму як такого, а от ідея про те, що взаємодію людей можна представити у вигляді мережі (у вузлах якої знаходяться індивідууми, а зв’язують їх лінії можуть інтерпретуватися як відображення взаємодії в парах), виникла значно пізніше. Нині, у час розвитку інформаційних технологій, усе більшою популярністю користуються саме соціальні медіа. За даними Worldometers, станом на грудень 2019 року кількість користувачів Інтернету у світі становила 3 мільярди чоловік. Більше половини людей, молодших за 30 років, тобто 96% народжених у період розвитку інтернет-технологій, зареєстровані в соціальних медіа, а отже, є цільовою аудиторією для тих, хто просуває послуги ВНЗ через нові медіатехнології. До того ж кількість зареєстрованих споживачів соціальних медіа невпинно зростає. Практично кожен користувач має власну сторінку в соціальних мережах, де уміщено особисту інформацію, приватні фото, відео, музику, і, відповідно, через листування, коментарі та віртуальне спілкування загалом відбувається безперервна комунікація, яка створює образ людини. Актуальнiсть теми дослідження полягає в неoбхідності вивчення та використання новітніх методів формування іміджу вищого навчального закладу в соціальних мережах. Аналіз останніх досліджень. Останнім часом збільшується кількість публікацій щодо широкого впроваджeння Інтернет-технологій в дiяльність ВНЗ. ​ Аналіз наукових джерел та літератури з даної тематики показав, що значна кількість робіт присвячена використанню соціальних мережах та їх можливостей організаціями, у таких науковців як Н. Бокарьова, О.С. Овакімян, А. Прохоров, К. Слобода, А. Пелещишин, О. Тимовчак-Максимець та Н.В. Стучинська, Т.О. Соколова. Проблема застосування соціальних мереж вищими навчальними закладами як засобу задоволення інформаційних потреб користувачів, формування корпоративної культури та зміцнення конкурентних позицій на ринку залишається маловивченою. Метою дипломної роботи є дослідження теоретичних аспектів та формування методичних рекомендацій щодо розроблення підходів до формування іміджу вищого навчального закладу в соціальних мережах. Для досягнення поставленої мети були сформульовані та вирішені такі ​ завдання: - визначити поняття іміджу та його складові; - дослідити імідж вищого навчального закладу; - обґрунтувати доцільність формування іміджу КНТЕУ в соціальних мережах; - обґрунтувати напрями створення іміджу КНТЕУ в соціальних мережах. Об’єктом дослідження є процес формування іміджу вищого навчального закладу КНТЕУ в соціальних мережах. Предметом дослідження є теоретичні та методичні засади розроблення підходів до формування іміджу вищого навчального закладу КНТЕУ в соціальних мережах.Імідж вищого навчального закладу в соціальних мережах (за матеріалами «КНТЕУ», м. Київ)Other