Куртенко, В.2025-04-012025-04-012023Куртенко, В. (2023). Експортна стратегія виходу ТОВ «БАТЬКІВЩИНА-АГРО» на зовнішні ринки АЗІЇ. У Т. М. Мельник (Ред.), Міжнародний менеджмент в умовах глобальних викликів: Збірник наукових статей студентів (с. 157–162). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8323У статті визначено сутність експортної стратегії та обґрунтовано її важливість при виходу підприємства на зарубіжні ринки. Проаналізовано основні проблеми, з якими стикаються підприємства при розробці експортної стратегії. Визначені основні складові експортної стратегії підприємства. Визначено мету розробки експортної стратегії ТОВ «Батьківщина-Агро». Представлений опис функцій відділу зовнішньоекономічної діяль-ності ТОВ «Батьківщина–Агро», описані етапи розробки експортної стратегії та вио-кремлені основні інструменти менеджменту угод зовнішньоекономічної діяльностіukAttribution 4.0 InternationalЕкспортна стратегія виходу ТОВ «БАТЬКІВЩИНА-АГРО» на зовнішні ринки АЗІЇArticle157–162