Коломієць, Д.2025-04-282025-04-282023Коломієць, Д. (2023). Теоретичні основи організації продажу товарів підприємством торгівлі. У Н. Б. Ільченко (Ред.), Інновації в підприємництві і торгівлі. Ритейлінг та дистрибуція: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с. 19–27). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/9412У статті розглянуто різні підходи до визначення сутності поняття «організація продажу товарів», визначено основні складові організації продажу товарів та фактори, що впливають на її результативність, сформовано принципи результативності даного процесу, визначено основні завадання та інструменти мерчандайзингу як складової розглянутого бізнес-процесу, подано показники оцінювання ефективності реалізації товарів.ukAttribution 4.0 InternationalТеоретичні основи організації продажу товарів підприємством торгівліArticle