Савченко, М.2025-03-272025-03-272023Савченко, М. (2023). Особливості рекламних кампаній про будівництво житла під час війни. У Д. С. Файвішенко (Ред.), Digital-реклама: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с. 102–108). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8252У статті досліджено законодавчі вимоги щодо реклами та її взаємодії з аудиторію, розглянуто особливості сприйняття рекламних матерів в залежності від типу комунікації. Висвітлено специфіку обрання рекламних повідомлень, що стосуються продажів житлової нерухомості під час воєнного стану в країні. Проаналізовано вибір способу поширення розміщення реклами про будівництво.ukAttribution 4.0 InternationalОсобливості рекламних кампаній про будівництво житла під час війниArticle