Проценко, Є.2025-02-262025-02-262024Проценко, Є. (2024). Особливості інноваційної стратегії спортивно-рекреаційної організації. У Т.Т. Ткаченко (Ред.), Міжнародний спортивний менеджмент: виклики та стратегічні орієнтири: Збірник наукових статей студентів, які здобувають освітній ступінь «магістр». (с. 35–42). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/6560У статті уточнено зміст поняття «інновації» та «інноваційна стратегія» в аспекті функціонування сфері спортивно-рекреаційного бізнесу. Охарактеризовано основні сутнісні ознаки інновацій та інноваційної стратегії для спортивно-рекреаційної організації. Наведено характеристику особливостей формування інноваційної стратегії спортивно-рекреаційної організації.ukAttribution 4.0 Internationalінноваціяінноваційна стратегіяспортивно-рекреаційна організаціяспортактивна рекреаціяinnovationinnovation strategysports and recreation organizationsportrecreationОсобливості інноваційної стратегії спортивно-рекреаційної організаціїArticle