Осадчий, В.2025-04-022025-04-022023Осадчий, В. (2023). Цінова політика в бренд-менеджменті: формування та управління. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації . Комунікації в системі маркетингу підприємств України: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 143–150). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8410У статті розглянуто ключові аспекти управління цінами в контексті бренд-менеджменту. Було проведено аналіз взаємозв’язку між ціною та брендом, роль цінової політики в формуванні бренду та вплив ціни на споживачів та конкурентну позицію бренду. Також досліджено цінові стратегії, сегментацію ринку за ціною, адаптацію цін до змін ринкових умов, промоційні стратегії та акційне ціноутворення, а також стратегії ціноутворення при виході на нові ринкиukAttribution 4.0 Internationalцінабрендцінова стратегіяспоживачконкурентна позиція pricebrandprice strategyconsumercompetitive positionЦінова політика в бренд-менеджменті: формування та управлінняArticle143–150