Фелістович, А.2025-03-272025-03-272023Фелістович, А. (2023). Рекламне просування фармацевтичної продукції. У Д. С. Файвішенко (Ред.), Digital-реклама: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с. 129–133). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8258У статті досліджено види реклами, що застосовують фармацевтичні компанії. Проведено порівняння їх ефективності з іншими видами медійної реклами. Розглянута Інтернет-реклама як складова медійного ринку. Проаналізовано застосування інструментів Інтернет-просування та здійснено їх порівняння.ukAttribution 4.0 Internationalреклама, Інтернет-реклама, маркетингові комунікації, контекстна реклама, Інтернет-просування, advertising, Internet advertising, marketing communications, contextual advertising, Internet promotion, TV advertising.Рекламне просування фармацевтичної продукціїArticle