Приятель Ольга2024-09-102024-09-102020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/513ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАСьогодні, в умовах високої конкуренції, рекламна діяльність грає провідну роль, де основний вплив відведено саме рекламі. Це – ефективний інструмент впливу на споживчу поведінку, інструмент створення позитивного іміджу компанії. У зв'язку з цим планування і розробка якісної та ефективної рекламної кампанії є досить актуальною. Актуальність теми обумовлена об'єктивною необхідністю формування , розвитку і ефективного використання стратегій, які сприяють зростанню компанії та їх конкурентоспроможності в умовах глобалізації. Дослідницькою базою послужили фундаментальні праці класиків маркетингу, сучасних вчених і фахівців, що спеціалізуються на дослідженні ефективності рекламних кампаній. У даній роботі були вивчені фундаментальні праці Д. Бернета., Д. Боуена, К. Дагдейл, Ф. Котлера, Ж. Ламбена, О. Мельникович, С. Мірман., М. Портера., Є. Ромат, К. Хопкінса., Д. Файвішенко та ін. Мета дослідження: охарактеризувати особливості управління рекламною діяльністю клієнта підприємства. Завдання дослідження:  розглянути особливості сучасних рекламних засобів та їх використання;  вивчити методику визначення ефективності витрат на рекламу;  навести організаційно-економічну характеристика ТОВ «ПРО АССІСТАНС»;  провести аналіз ефективності витрат ТОВ «ПРО АССІСТАНС» на рекламу;  здійснити розробку плану рекламної кампанії ТОВ «ПРО АССІСТАНС». Об'єкт дослідження: процес управління рекламною діяльністю клієнта підприємства за матеріалами ТОВ «ПРО АССІСТАНС». Предмет дослідження: теоретичні та практичні аспекти процесу управління рекламною діяльністю клієнта підприємства за матеріалами ТОВ «ПРО АССІСТАНС». З метою виконання завдань були використані наступні методи дослідження: теоретичні: вивчення навчально-методичної документації, аналіз літератури для порівняння, зіставлення різних поглядів на досліджувану проблему; емпіричні: кількісний і якісний аналіз даних. Джерела дослідження: емпірична база – вторинний аналіз звітності про ефективність витрат на рекламу ТОВ «ПРО АССІСТАНС», аналіз маркетингової діяльності компанії та аналіз такого засобу комунікації як сайтУправління рекламою діяльностю клієнта рекламного агенства (за матеріалами ТОВ"ПРО АССІСТАНС",м.Київ)Other