Галух Данило Вікторович2025-11-252025-11-252025-11Галух Д В РЕКЛАМНА ПОЛІТИКА МІЖНАРОДНИХ КОМПАНІЙ НА ЗОВНІШНІХ РИНКАХ (за матеріалами ТОВ «ЗАМЛЕР Україна», м. Київ) Кваліфікаційна робота бакалавра за спeцiaльністью 073 «Менеджмент» Державний торговельно-економічний університет Репозитарій Державного торговельно-економічного університетуhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/12735Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю «Менеджмент», Освітньою програмою «Міжнародний менеджмент». Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Випускну кваліфікаційну роботу присвячено аналізу міжнародного менеджменту та покращенню рекламної політики компанії ТОВ «ЗАММЛЕР Україна». Приділена увага організаційно-економічній характеристиці діяльності ТОВ «ЗАММЛЕР Україна» та фінансовому стану та визначенню шляхів їх вдосконалення. Проаналізовано світовий рекламній ринок та наведено пропозиції вдосконалення рекламної політики. Окремо проаналізовано фінансовий результат від впроваджень The final qualification work is devoted to the analysis of international management and the improvement of the advertising policy of the LLC "ZAMMLER Ukraine". Attention is paid to the organizational and economic characteristics of the activities of LLC "ZAMMLER Ukraine" and the financial condition and the determination of ways of their improvement. The global advertising market is analyzed and suggestions for improving the advertising policy are given. The financial result from implementations is analyzed separatelyukAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalРЕКЛАМНА ПОЛІТИКА МІЖНАРОДНИХ КОМПАНІЙ НА ЗОВНІШНІХ РИНКАХ (за матеріалами ТОВ «ЗАМЛЕР Україна», м. Київ)Bachelor Thesis