2025-09-052025-09-052025-05-21Осика, А. (від. ред.). (2024). Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації. Державний торговельно-економічний університет. https://doi.org/10.31617/k.knute.2025-05-21978-966-918-211-1https://doi.org/10.31617/k.knute.2025-05-21https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11016Тези доповідей VIII Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції містять результати наукових досліджень, в яких розглянуто актуальні питання торговельного підприємництва та логістики, маркетингової інноваційної діяльності підприємств торгівлі, наукового та практичного товарознавства, митного регулювання в Україні, управління безпечністю та якістю товарів і послуг, захисту прав споживачів. Матеріали подано в авторській редакції. Відповідальність за зміст матеріалів несуть автори.ukAttribution 4.0 InternationalПідприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інноваціїThesis33.02:330.31-706