Можарівська, М.2025-03-172025-03-172024Можарівська, М. (2024). Цифровий менеджмент суб’єкта сфери гостинності. У Т.М. Сидоренко(Ред.), Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності: Збірник наукових статей здобувачів другого магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с. 92–97). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7627У статті проаналізовано особливості формування та ефективність цифрового менеджменту суб’єкта сфери гостинності. Визначено та проаналізовано особливості розробки стратегії менеджменту суб’єкта сфери гостинності. Обґрунтовано напрями вдосконалення розвитку цифрового менеджменту суб’єкта сфери гостинностіukAttribution 4.0 Internationalменеджментцифровий менеджментстратегіясуб’єкт сфери гостинності managementdigital managementstrategysubject of hospitalityЦифровий менеджмент суб’єкта сфери гостинностіArticle92–97