Морачковський, Д.2025-04-152025-04-152023Морачковський, Д. (2023). CRM-стратегія у системі управління підприємством торгівлі. У Н. В. Сичова (Ред.), Менеджмент: імперативи та виклики. Технологія та функції менеджменту в організації: Збірник наукових статей студентів. (с. 59–64). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8982під¬приємство торгівлі. Проаналізовано навіщо це компанії, проведено оцінку ризиків при в прова¬дженні. Досліджено систему впровадження CRM-системи у підприємство торівлі та виокремлено конкретні заходи для впровадження. Виявлено, що для забезпечення ефек-тив¬ного функціонування компаніі та збільшення ії прибутку доцільно впроваджувати CRM-систему, що надасть можливість збільшити прибуток підприємства та симпатію клієнтів.ukAttribution 4.0 InternationalCRM-стратегія у системі управління підприємством торгівліArticle59–64