Пономаренко Ігор ВіталійовичБлагодир Анни Василівни2025-01-072025-01-072024-12https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/2610ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАБлагодир А.В. Стратегія позиціонування у формуванні іміджу торгової марки. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Рекламний бізнес». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам створення стратегії позиціонування та її впливу на імідж торгової марки. Розкрито суть та складові іміджу та позиціонування. Проаналізовано маркетингове середовище ФОП Швець С.О. (салон краси «Гетьман») та досліджено стан його іміджу на даний момент. Розроблено стратегію позиціонування, що забезпечує формування позитивного іміджу підприємства, та в подальшому проведена оцінка її ефективності. Ключові слова: імідж, позиціонування, стратегія, маркетинг, торгова марка, ефективна стратегія позиціонування. Blahodyr A.V. Positioning strategy in brand image formation. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 «Marketing» , in the educational and professional program «Advertising business». – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of creating a positioning strategy and its impact on the brand image. The essence and components of image and positioning are revealed.The marketing environment of S.O. Shvets (Beauty Salon «Hetman») was analyzed and the state of its image at the moment was investigated. A positioning strategy was developed, which ensures the formation of a positive image of the enterprise, and its effectiveness was subsequently evaluated. Keywords: image, positioning, strategy, marketing, brand, effective positioning strategy.ukСтратегія позиціонування у формуванні іміджу торгової маркиBook