Мороз Ольга Анатоліївна2025-12-012025-12-012025Мороз О. А. Організація комунікаційної діяльності медичного закладу (мережа туристичних агенцій «Поїхали з нами»). 061 «Журналістика» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/12770ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАСучасний етап розвитку медичної галузі характеризується значним підвищенням конкуренції серед медичних закладів, що зумовлює необхідність розробки та впровадження ефективних комунікаційних стратегій. У сфері стоматології, де якість послуг, довіра пацієнтів та їхній емоційний комфорт відіграють ключову роль, організація комунікаційної діяльності набуває особливої актуальності. Організація комунікативної діяльності має важливе значення в роботі клініки, адже саме через якісне інформування, двосторонній зв’язок із пацієнтами та ефективну рекламу досягається висока конкурентоспроможність та лояльність споживачів. Ефективна комунікація дозволяє не лише підвищити рівень задоволеності пацієнтів, а й оптимізувати внутрішні процеси у клініці, забезпечуючи злагоджену роботу персоналу та швидке вирішення можливих конфліктних ситуацій.ukAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalОрганізація комунікаційної діяльності медичного закладуBachelor Thesis