Лаврик, К.2025-11-182025-11-182025Лаврик, К. (2025). Реакція поколінь gen x, millennials і gen z на інтернет-рекламу. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Цифровий маркетинг у теорії та практиці. Ч. 2. (с. 153–161). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/12592Мета статті полягає у виявленні поколіннєвих відмінностей у споживчій поведінці щодо сприйняття таргетованої реклами, що дозволяє формувати більш точні маркетингові стратегії, адаптовані до потреб різних вікових груп. Проаналізовано поколіннєві відмінності у сприйнятті таргетованої реклами представниками Gen Z, Millennials та Gen X. Встановлено ключові чинники впливу, зокрема персоналізацію, емоційність і формат контенту, що дозволяє підвищити ефективність маркетингових стратегійukAttribution 4.0 InternationalРеакція поколінь gen x, millennials і gen z на інтернет-рекламуArticle153–161