Підопригора, О.2025-01-222025-01-222024Підопригора, О. (2024). Брендинг у системі управління конкурентоспроможністю підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 171–178). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4971The article analyzes the theoretical aspects of branding as a basis for managing the competitiveness of the enterprise. The essence of the concept of «brand» was studied, its features and key elements were determined, and branding was characterized as a purposeful activity of brand development and management.В статті проаналізовано теоретичні аспекти брендингу як основи управління конкурентоспроможністю підприємства. Досліджено сутність поняття «бренд», визначено його риси, ключові елементи, охарактеризовано брендинг як цілеспрямовану діяльність з розробки бренду та управління ним.ukбрендингбренделементи брендууправління конкурентоспроможністю підприємстваімідж брендупозиціюванняbrandingbrandbrand elementsmanagement of enterprise competitivenessbrand imagepositioningБрендинг у системі управління конкурентоспроможністю підприємстваArticle