2025-05-012025-05-012025-03-25Файвішенко, Д., (від. ред.). Журналістика та реклама: вектори взаємодії. Державний торговельно-економічний університет. https://doi.org/10.31617/k.knute.2025-03-25978-966-918-192-3https://doi.org/10.31617/k.knute.2025-03-25https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/9659У тезах доповідей науково-практичної конференції висвітлено особливості та механізми впливу інформації на свідомість людини і суспільства, новітні технології рекламних комунікацій та етичність їх використання, стан та перспективи розвитку рекламної діяльності в Україні; відображено результати досліджень науковців, молодих вчених, аспірантів та студентів щодо новітніх напрямів розвитку журналістики та рекламних комунікацій. Матеріали подано в авторській редакції. Відповідальність за зміст матеріалів та дотримання академічної доброчесності несуть автори. Редакційна колегія може не поділяти думки авторів.ukAttribution 4.0 InternationalЖурналістика та реклама: вектори взаємодіїThesis070+659.1]-0431–163