Сабадин, Є.2025-04-012025-04-012023Сабадин, Є. (2023). Вплив соціальної відповідальності бренду на купівельну поведінку споживачів. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Комунікації в системі маркетингу підприємств: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 100–108). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8294У статті розглянуто взаємозв’язок між впровадженням корпоративної соціальної, екологічної відповідальності та купівельною поведінкою споживачів; наведено ідеї, які компанії можуть взяти до уваги при впровадженні корпоративної соціальної, екологічної відповідальності.ukAttribution 4.0 Internationalсоціально відповідальний маркетинг, екологічна та соціальна відповідальність, купівельна поведінка споживачів, sociаlly responsible mаrketing, environmentаl аnd sociаl responsibility, purchаsing behаvior of consumers.Вплив соціальної відповідальності бренду на купівельну поведінку споживачівArticle