Гладка, М.2025-03-172025-03-172024Гладка, М. (2024). Корпоративна система ревеню-менеджменту міжнародної готельної мережі. У Т. М. Сидоренко (Ред.), Міжнародний готельний і ресторанний бізнес: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с. 76–80). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7615У статті розглядається актуальне питання визначення поняття revenue – менеджменту, його роль у готельному бізнесі, можливості застосування та очікувані результати від використання гнучкого ціноутворення. Проаналізовано походження терміну та галузь, звідки він перейшов у готельну сферу. Описано, які міжнародні готельні мережі першими почали впроваджувати revenue-менеджмент. Визначено вимоги до revenue-менеджерів та їхні обов’язки. Розглянуто рівні системи revenue-менеджменту. Визначено напрямки діяльності готелю, що складають основу revenue-менеджменту (управління доходами). Зазначено, що більшість міжнародних готельних мереж активно використовують інструменти revenue-менеджменту. В Україні ця практика почала розвиватися протягом останніх 10 років під впливом міжнародних мереж, які почали з’являтися з 2005 року.ukAttribution 4.0 Internationalrevenue менеджментготельний бізнесціноутворенняyield managementrevenue managementhotel businesspricingyield management.Корпоративна система ревеню-менеджменту міжнародної готельної мережіArticle