Гатченко Ангеліна Сергіївна2025-12-012025-12-012025Гатченко Г. С. Рекламна діяльність підприємства в соціальних мережах» (за матеріалами ФОП Тімошенко С.О косметологічний салон «DR.NIKRASOVA COSMETOLOGY»). 061 «Журналістика» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/12776ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА21 століття характерне початком стрімкого розвитку підприємницької діяльності, активним зростанням послуг та посиленням конкуренції між компаніями. Бізнесмени, які розпочали власну справу, надаючи послуги в різних сферах, почали помітно відчувати зростання суперництва. Боротьба за активну аудиторію, лідерство та визнання, змушує шукати нові можливі канали до залучення клієнтів, адже від цього залежить успішність прибутку та репутація бренду. Наразі великою перевагою для суспільства є прогрес цифрових технологій, які відкривають нові можливості, а особливо для підприємців, які прагнуть розвиватися та ставати впізнаванішими. Одним з кращих веб-сайтів для піару можна вважати - соціальні мережі, адже вони стали невід’ємною частиною життя більшості людей, а це у свою чергу не могло не вплинути на рекламну діяльність.ukAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalРекламна діяльність підприємства в соціальних мережах» (за матеріалами ФОП Тімошенко С.О косметологічний салон «DR.NIKRASOVA COSMETOLOGY»)Bachelor Thesis