Бойченко Анна Вадимівна2025-10-212025-10-212024Бойченко А. В. (2024) БРЕНДИНГ СУБ’ЄКТА РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ. 073 «Менеджмент» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11983ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАПовномасштабне вторгнення російської федерації в Україну змінило конкурентну обстановку у сфері бізнесу, зокрема і в ресторанній галузі, та підкреслило важливість ефективного брендингу для суб'єктів ресторанного бізнесу. В умовах війни суб’єктам ресторанного бізнесу важливо розуміти, що ефективний бренд — це не лише імідж, але і засіб збереження довіри та приваблення лояльності, що стає стратегічною перевагою для суб'єктів ресторанного бізнесу в нових умовах ринкової конкуренції. Ресторанні підприємства повинні бути готові до викликів конкуренції та вдосконалювати свої стратегії, зокрема в області брендингу, який може стати ключовим інструментом для привертання та утримання клієнтів в умовах повномасштабного вторгнення на ринок України. В контексті зазначеного вище, тема даної випускної кваліфікаційної роботи є надзвичайно актуальною.ukAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalБРЕНДИНГ СУБ’ЄКТА РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУBachelor Thesis