Рудий, В.2025-03-122025-03-122024Рудий, В. (2024). Теоретико-практичні засади ребрендингу в системі глобального маркетингу. У Г.В. Дугінець (Ред.), Міжнародні торговельно-економічні відносини у ХХІ ст.: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с.150–156). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7514У статті розглянуто зміст та структуру ребрендингу, досліджено передумови та можливості застосування стратегій ребрендингу, проаналізовано успішні приклади ребрендингу в системі глобального маркетингуukAttribution 4.0 Internationalребрендингстратегіяренеймінгрестайлінгребрендингова стратегія rebrandingstrategyrenamingrestylingrebranding strategyТеоретико-практичні засади ребрендингу в системі глобального маркетингуArticle150–156