Зайцева Олена ІванівнаХитрої Яни Віталіївни2025-01-072025-01-072024-12https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/2599ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАХитра Я. В. Розроблення рекламної кампанії бренду. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Рекламний бізнес». – Державний торговельноекономічній університет, Київ, 2024. У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні та практичні аспекти проведення рекламних кампаній. Надано грунтовну характеристику маркетингового середовища ІП «КОКА-КОЛА БЕВЕРІДЖИЗ УКРАЇНА ЛІМІТЕД», Київська обл. Броварський р-н, смт. Велика Димерка, здійснено аналіз рекламної діяльності підприємства, розроблено рекламну компанію та надано оцінку ефективності від впровадження запропонованої рекламної компанії підприємства. Ключові слова: реклама, рекламна кампанія, бренд, модель рекламної кампанії, сегментування ринку, цільова аудиторія. Khytra Y. V. Development of a brand advertising campaign. – Manuscript. Qualification work in specialty 075 "Marketing," in the educational and professional program "Advertising Business." – State University of Trade and Economic, Kyiv, 2024. The paper investigates the theoretical and practical aspects of advertising campaigns. A thorough characterization of the marketing environment of the IP «CocaCola Beverages Ukraine Limited», Kyiv region, Brovary district, Velyka Dymerka village, is given. Brovary district, Velyka Dymerka village, an analysis of the company's advertising activities is carried out, an advertising campaign is developed and the effectiveness of the proposed advertising campaign of the company is evaluated. Keywords: advertising, advertising campaign, brand, advertising campaign model, market segmentation, target audience.ukРозроблення рекламної кампанії брендуBook