Столярчук, Д.2025-10-072025-10-072025Столярчук, Д. (2025). Бренд-стратегія підприємства в індустрії розваг. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці. Ч. 1 (250–256). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11569У сучасному конкурентному середовищі ефективна бренд-стратегія є ключовим чинником успішного позиціонування компанії на ринку. ТОВ «Дизель Студіо», як підприємство, що спеціалізується на виробництві гумористичних шоу та серіалів, потребує розробки та впровадження дієвої бренд-стратегії для зміцнення своєї ринкової позиції та підвищення впізнаваності серед споживачів.ukAttribution 4.0 Internationalбренд-стратегіяпозиціонуваннямаркетингТОВ «Дизель Студіо»впізнаваність брендуконкурентоспроможністьbrand strategypositioningmarketingLLC «Dizel Studio»brand awarenesscompetitiveness.Бренд-стратегія підприємства в індустрії розвагArticle250-256