Блажієвська, І.2025-10-072025-10-072025Блажієвська, І. (2025). Інтернет-маркетингові комунікації: структура та специфіка. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Комунікації в системі маркетингу підприємств. Ч. 1 (9–14). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11492Актуальність статті обумовлена швидким розвитком цифрових технологій та зростанням ролі інтернет-маркетингових комунікацій у бізнес-середовищі. В умовах глобалізації та цифровізації традиційні методи маркетингових комунікацій поступово відходять на другий план, поступаючись місцем інтерактивним засобам, які дозволяють бізнесам ефективно взаємодіяти з цільовою аудиторією, підвищувати персоналізацію та точність таргетування. У статті розглядаються основні засоби інтернет-маркетингових комунікацій, що забезпечують конкурентоспроможність компаній, допомагають оптимі-зувати маркетингові стратегії та адаптуватися до швидко змінюваного ринку.ukAttribution 4.0 Internationalінтернет-маркетингові засоби комунікаціїперсоналізаціяemail-маркетингінтернет-рекламаSEОSMMвеб-сайтonline marketing communicationspersonalizationemail marketingonline advertising: SEOwebsite.Інтернет-маркетингові комунікації: структура та специфікаArticle9-14