Коваль, А.2025-01-242025-01-242024Коваль, А. (2024). Маркетингове середовище підприємства на ринку лакофарбової продукції. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 38–44). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/5034In the article the marketing environment essence and structure of the enterprise in the market of paint and varnish products are analysed. The key factors of marketing environment influence on marketing strategy formation of the enterprise are characterized, the SWOT-analysis is carried out and the basic directions of strengthening of competitiveness of the enterprise are defined.У статті проаналізовано сутність та структуру маркетингового середовища підприємства на ринку лакофарбової продукції. Охарактеризовано ключові фактори впливу маркетингового середовища на формування маркетингової стратегії підприємства, проведено SWOT-аналіз та визначено основні напрямки посилення конкурентоспроможності підприємства.ukмаркетингове середовищеринок лакофарбової продукціїмаркетингова стратегіяSWOT-аналізконкурентоспроможністьmarketing environmentpaint marketmarketing strategySWOT analysiscompetitivenessМаркетингове середовище підприємства на ринку лакофарбової продукціїArticle