Кривенко Дарія2024-09-062024-09-062020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/451ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАНа сьогодні інтернет грає дуже важливу роль у сучасному суспільстві. Все зводиться до простоти, доступності та комфорту. Завдяки розвитку інтернету зараз ми маємо можливість знайти необхідну інформацію, замовити товар, скористатися послугою або оформити потрібні документи. Крім того, купити продукти у супермаркеті з доставкою до квартири не виходячи з дому вже можна в декілька кліків. Велика кількість провідних підприємств активно розвивається у сфері діджитал. Тому зявилася потреба у оптимізації та просуванні бізнеса у мережі інтернет. Примітивні пошукові системи пройшли довгий шлях розвитку та на даний момент працюють за неймовірно складними алгоритмами, які оновлюються декілька разів на день. Їх завдання знаходити потрібні та актуальні відомості для користувача за лічені секунди. Інструменти ранжування, тобто відповідності результатів пошуку запиту користувача, впорядковують сотні мільярдів сторінок у пошуковому індексі. Найбільш масштабною пошуковою системою у світі є Google Incorporated. Він створив безліч сервісів серед яких: Google пошук, різні сервіси аналітики, організації даних, управління та планування проектів, «хмарне» сховище тощо. Крім цієї провідної корпорації існують і інші пошукові системи серед яки х Яндекс, Bing, Yahoo тощо. Розуміючи сутність пошукових систем, маємо потребу для розвитку бізнесу через сукупність певних робіт, яка спрямована на поліпшення позицій сайту в результатах видачі пошукових систем для збільшення відвідуваності сайту. Цей процес називається SEO - оптимізацією. Правила оптимізації задаються пошуковими системами. Але, незважаючи на те, що формули знаходяться в секреті, SEO спеціалісти знають, які фактори мають найбільшу з начимість для пошукової системи. Впливаючи на них, можна поліпшити позиції по ключових запитах в результатах пошуку. Веб-ресурс, позиція якого знаходиться далі перших двох сторінок, майже не має шансів бути побаченим користувачами та не отримує тих необхідних конверсій заради яких існує ця боротьба. Темою SEO просування опікувались провідні науковці та практики як вітчизняні, так і закордонні серед яких: Л. Бейкер, А. Волл, А. Воронюк, В. Карпенко, Д. Кенион, С. Кокшаров, В. Кравченко, Е. Лата, А. Ляховской, И. Севостьянов, Ж. Фиорелли. Вони наполягають на тому що: «Основний секрет оптимізації сайту - пам'ятати про всіх, хто може використовувати ваш сайт і формувати у них позитивне ставлення до свого ресурсу» [14]. Отже, розуміємо, що це потрібно враховувати, адже якщо користувачам подобається сайт, вони рекомендують його своїм друзям та знайомим і тим самим збільшують цільову аудиторію клієнта, звідси маємо сформулювати мету нашої роботи. Метою нашої роботи є оптимізація SEO просування клієнта діджитал агентства ТОВ «Терра Промо» в мережі інтернет. Об’єктом нашого дослідження є процес організації промо діяльності діджитал агентства ТОВ «Терра Промо». Предметом нашого дослідження є удосконалення SEO просування клієнта діджитал агентства «Терра Промо». Спираючись на поставлену мету перед нами постають наступні завдання: - виявити сутність та значення SEO просування в діяльності підприємств; - визначити можливості діджитал агентства для SEO оптимізації клієнтів; - проаналізувати діяльність діджитал агентств та їх клієнтів; - розробити шляхи вдосконалення SEO просування для клієнтів агентства. Методами, які ми використовували при формуванні нашого дослідження були аналіз, який допоміг нам визначити переваги та хибні рішення у SEO просуванні веб-сайтів конкурентами; синтез, який сприяв формуванню стратегії розвитку як бізнесів клієнтів, так і агенції «Терра Промо» в цілому; узагальнення, яке дало нам змогу вдосконалити нашу систему управління напряму.SEO-просування клієнта діджитал агентства (за матеріалами ТОВ «ТЕРРА ПРОМО», м. Київ)Other