Ганджа, В.2025-03-262025-03-262023Ганджа, В. (2023). Теоретичні аспекти корпоративного бренду банку. Віртуальні активи та їх розвиток в Україні. У Н. П. Шульга (Ред.), Фінансові установи в умовах глобальних дисбалансів. Банки в умовах фінансових дисбалансів: Збірник наукових статей здобувачів вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с. 21–26). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8061У статті проаналізовано наукові підходи до визначення сутності поняття «корпо-ративний бренд банку» та його елементів. Обґрунтовано відмінність бренду від торгової марки, іміджу та репутації. Визначено вплив бренду на лояльність клієнтів банкуukAttribution 4.0 InternationalТеоретичні аспекти корпоративного бренду банку. Віртуальні активи та їх розвиток в УкраїніArticle21–26