Щербина, М.2025-10-072025-10-072025Щербина, М. (2025). Розвиток бренду в цифровому середовищі на ринку молокопереробних підприємств України. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці. Ч. 1 (274–281). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11581У статті визначено ключові особливості та інструменти цифрового брендингу, релевантні для підприємств молокопереробної галузі. Зокрема важливість побудови довіри і прозорості для швидкопсувної продукції. Проаналізовано основні цифрові активи й тактики, що використовуються в галузі, а також критерії їх оцінки. Ідентифіковано основні виклики та можливості цифрового розвитку бренду для українських молокопереробних підприємств.ukAttribution 4.0 Internationalбрендбрендингконтент-маркетингмолокопереробна галузьонлайн-репутаціяцифровий брендингbrandbrandingcontent marketingdairy industryonline reputationdigital branding.Розвиток бренду в цифровому середовищі на ринку молокопереробних підприємств УкраїниArticle274-281