Головко, А.2025-02-262025-02-262024Головко, А. (2024). Методи оцінювання конкурентного середовища ритейлерів Києва. У Г. В. Блакита. (Ред.), Економіка і фінанси бізнесу. Актуальні аспекти розвитку галузевих ринків: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с. 8–17). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/6506У статті розглянуто методи оцінювання конкурентного середовища ретейлів у Києві. Ретейлери, або роздрібні торговельні мережі, відіграють важливу роль у забезпеченні товарів та послуг для споживачів у великих містах, таких як Київ. Конкурентне середовище ретейлів є динамічним та мінливим, тому його оцінка є важливим завданням для прийняття стратегічних рішень та забезпечення конкурентоспроможностіukAttribution 4.0 Internationalконкурентне середовищеретейлерироздрібна торгівляоцінка конкуренціїринкова часткааналіз конкурентних силстратегічні групиКиїв competitive environmentretailersretail tradecompetition assessmentmarket sharecompetitive forces analysisstrategic groupsKyivМетоди оцінювання конкурентного середовища ритейлерів КиєваArticle