Герасімов, Д.2025-04-022025-04-022023Герасімов, Д. (2023). Формування маркетингової товарної стратегії. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 39–44). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8363У статті здійснюється огляд процесу розробки ефективної стратегії для товару на ринку та наводяться приклади успішної реалізації маркетингових стратегій. Розглядаються ключові етапи формування маркетингової стратегії та описується процес аналізу ринку, включаючи вивчення цільової аудиторії, конкурентів і макроекономічних факторів.ukAttribution 4.0 Internationalмаркетингова стратегіятоваркомпаніястратегічний маркетингmarketing strategyproductcompanystrategic marketing.Формування маркетингової товарної стратегіїArticle