Перепелиці Валерії2024-09-102024-09-102020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/512ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТААктуальність теми: в умовах трансформації економіки України підвищується роль ефективної рекламної діяльності, розробка плану, адаптація функціонування вітчизняних підприємств до змін, що відбуваються. У той же час аналіз практики господарювання свідчить, що деякі важливі аспекти рекламної діяльності досі не знайшли належного відображення у наукових дослідженнях як вітчизняних, так і зарубіжних вчених. Насамперед це стосується проблем управління рекламним процесом в умовах формування ринкових відносин, економічного обґрунтування процесу формування і розподілу рекламного бюджету підприємства, визначення ефективності реклами [1]. Управління рекламною діяльністю об’єднує та упорядковує процеси розвитку і взаємодії учасників рекламної діяльності, планування та реалізації відповідних управлінських рішень. Організація рекламної діяльності являє собою комплекс заходів щодо забезпечення стійкості функціонування рекламного процесу, упорядкування пов’язаних між собою його елементів [2]. Протягом тривалого часу реклама залишається тією силою, котра змушує прогрес рухатись у перед. На сучасному етапі розвитку інформаційних технологій усе більшою популярністю користуються соціальні медіа. За даними Worldometers, станом на квітень 2020 року кількість користувачів Інтернет у світі становить 4,5 мільярда чоловік. Більше половини людей, молодших за 30 років, тобто 96% тих, хто народився в період розвитку Інтернет-технологій, зареєстровані в соціальних медіа. До того ж кількість зареєстрованих споживачів соціальних медіа невпинно зростає [3]. Така популярність є цілком зрозумілою, адже за теорією мотивації А. Маслоу прагнення до самовираження є найвищою потребою людини. Українські користувачі не є винятком. За даними Дайджесту 2019 року, 22 мільйони українців щодня користуються Інтернетом. Споживачі починають поступово втрачати довіру до традиційних медіа та ігнорувати їх. Усе більшого значення для них набувають рекомендації та поради друзів, знайомих та рідних. На зм іну звичайній рекламі приходить таке явище, як «сарафанне радіо», що часто використовується в мережі Інтернет. Тому соціальні медіа можуть бути корисними не лише для користувачів, а й для підприємств як простір для просування бренда, товарів та послуг [4]. У сучасних ринкових умовах маркетингові комунікації в соціальних мережах є одним з найбільш перспективних напрямів розвитку маркетингу. Процес управління є однією із головних складових маркетингових комунікацій в соціальних мережах. Управління маркетинговими комунікаціями у соціальних мережах можна поділити на стратегічне та тактичне. До стратегічногоуправління відноситься моніторинг соціальних мереж, просування у соціальних мережах, управління репутацією та клієнтська підтримка. До тактичного – коментування дописів, організацію дискусій та створення груп адвокатів бренду. Соціальні медіа як новий простір існування споживачів мають власні особливості, що відрізняють їх від решти медіа, відповідно методи роботи в них також відрізняються від традиційних. Тому питання щодо особливостей застосування маркетингу в соціальних медіа є актуальним як для користувачів, так і для підприємств. Досліджуючи теорію та практику використання соціального медіа маркетингу в процесі господарювання, були проаналізовані наукові результати, що викладені у працях Стелзнера М. [5], Холліса Н. [6], Діке Ф., Лесидренської С. [7], Шмітта Г., Супе М., Лерча Б. [8], Вишлінського Г. [9], Бергоф Дж. [10], Камбрії Е., Грассі М., Хусейна А., Мура С. [11], Кабочан К. [12], Радіцейна Р. [13], Ілляшенка С.М. [14], Башинської І.О. [15]. Разом з тим недостатньо уваги приділяється методологічним аспектам визначення ефективності рекламної діяльності. Це стосується вирішення проблем і оптимізації рекламної діяльності сучасних підприємств, пов'язаних з особливостями ринку реклами. Метою випускної кваліфікаційної роботи є створити ефективну стратегію розміщення реклами в соціальних мережах для підприємства ТОВ «УКРПРОДСНЕКГРУП». Для досягнення мети дослідження необхідно вирішити такі завдання: 1) розглянути рекламну діяльність підприємства «УКРПРОДСНЕКГРУП»; 2) дослідити процес розробки рекламної стратегії для соціальних мереж; 3) проаналізувати ефективність рекламної діяльності в соціальних мережах підприємства «УКРПРОДСНЕКГРУП»; 4) розробити шляхи підвищення ефективності рекламної діяльності підприємства «УКРПРОДСНЕКГРУП». Об’єкт дослідження — процес розробки стратегії розміщення реклами в соціальних мережах для підприємства ТОВ «УКРПРОДСНЕКГРУП». Предмет дослідження — імплементація ефективних інс трументів формування рекламної стратегії для соціальних мереж в маркетинговій діяльності підприємства ТОВ «УКРПРОДСНЕКГРУП». Методами використаними в роботі є теоретичні та емпіричні методи дослідження. Одним з основних є аналіз. Аналіз - розкладання цілого складного явища на його складові, більш прості елементарні частини і виділення окремих сторін, властивостей, зв’язків. Синтез - навпаки з’єднання компонентів складного явища. Синтетичні знання - знання, що розширює попередній досвід, конструює щось нове. Узагальнення - це метод наукового пізнання, за допомогою якого фіксуються загальні ознаки та властивості певного класу об'єктів та здійснюється перехід від одиничного до особливого та загального, від менш загального до більш загального. Інформаційну базу дослідження становлять законодавчі та нормативно-правові акти з питань маркетингової діяльності підприємств, статистичні та аналітичні матеріали, відповідні монографії, наукові статті вітчизняних та закордонних вчених, матеріали підприємства ТОВ «УКРПР ОДСНЕКГРУП».Рекламна діяльність підприємства у соціальних мережах (за матеріалами ТОВ «УКРПРОДСНЕКГРУП», Полтавська обл., Диканський р-н, с. Чернечий Яр)Other