Гром, Ю.2025-04-022025-04-022023Гром, Ю. (2023). Форми комунікації з клієнтами підприємств оборонного призначення. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 50–54). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8367Стаття присвячена актуальній проблемі інноваційного розвитку підприємств оборонного призначення та активізації інструментів маркетингу, зокрема маркетингових комунікацій, зв’язків з громадськістю та реклами.ukAttribution 4.0 InternationalПідприємство оборонного призначеннямаркетингові комунікаціїмультиканальні маркетингові комунікаціїкросканальні маркетингові комунікаціїомніканальний маркетингdefense industrymarketing communicationsmulti-channel marketing communicationscross-channel marketing communicationsomni-channel marketing.Форми комунікації з клієнтами підприємств оборонного призначенняArticle