Науменко, М.2025-04-282025-04-282023Науменко, М. (2023). Оптимізація закупівельної діяльності підприємства торгівлі. У Н. Б. Ільченко (Ред.), Інновації в підприємництві і торгівлі. Ритейлінг та дистрибуція: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с. 39–47). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/9421У статті розглянуто методичні підходи щодо оцінювання, прогнозування та моделювання економічної ефективності комерційних зв’язків із закупівлі, визначення оптимального розміру замовлення, використання АВС- та XYZ-аналізу, що дозволить оптимізувати закупівельну діяльність підприємства торгівлі і підвищити ефективність його діяльностіukAttribution 4.0 InternationalОптимізація закупівельної діяльності підприємства торгівліArticle