Лозовська, А.2025-10-072025-10-072025Лозовська, А. (2025). Цифрові маркетингові стратегії для підвищення ефективності бізнесу. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Маркетинговий менеджмент на підприємстві. Ч. 1 (348–354). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11593У статті розглянуто вплив цифрових маркетингових технологій на ефективність бізнесу, зокрема в умовах швидкої цифровізації та глобальної конкуренції. Окрему увагу приділено використанню інноваційних технологій, таких як CRM-системи, програмна реклама та багатоканальний маркетинг для оптимізації взаємодії з клієнтами та підвищення рентабельності. Аналізуються різні підходи до трактування поняття цифрового маркетингу та його впровадження на прикладі ТОВ «СІТІЗЕН КАФЕ».ukAttribution 4.0 Internationalцифровий маркетингтехнологіїCRM-системипрограмна рекламабізнес-стратегіїефективністьdigital marketingtechnologiesCRM systemsprogrammatic advertisingbusiness strategieseffectiveness.Цифрові маркетингові стратегії для підвищення ефективності бізнесуArticle348-3554