Самолюк, А.2025-04-012025-04-012023Самолюк, А. (2023). Маркетингове середовище підприємства оптової торгівлі харчовими продуктами. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 227–233). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8327У статті проаналізовано сутність та структуру маркетингового середовища торгівельного підприємства. Охарактеризовано ключові фактори впливу маркетингового середовища на формування маркетингової стратегії підприємства, проведено swot–аналіз та визначено основні напрямки посилення конкурентоздатності підприємства.ukAttribution 4.0 Internationalмаркетингове середовищеконкурентипопитmаrketing environmentcompetitorsdemаnd.Маркетингове середовище підприємства оптової торгівлі харчовими продуктамиArticle