Корунський, М.2025-04-012025-04-012023Корунський, М. (2023). Бренд-менеджмент у стратегічному управлінні підприємств. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 171–178). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8314Стаття присвячена дослідженню забезпечення бренд-менеджменту в стратегічному управлінні підприємств. В ході дослідження акцентовано увагу на сутності поняття «бренд-менеджмент», відображено активи бренду на підприємствах. Також увагу зосереджено на відображенні стратегій, які використовуються в брендингу для роботи підприємств.ukAttribution 4.0 Internationalбрендингуправліннястратегіяпідприємствоактивирозвитокbrаndingmаnаgementstrаtegyenterpriseаssetsdevelopment.Бренд-менеджмент у стратегічному управлінні підприємствArticle