Чумак, Д.2025-01-212025-01-212024Чумак, Д. (2024). Організація маркетингової служби на підприємстві. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 4. (с. 315–320). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4833The article considers important aspects of the creation and effective functioning of the marketing service at the enterprise. Strategies for implementing marketing concepts, identifying the target audience, and determining key marketing channels were studied. Modern tools and methods of market analysis are considered, the process of planning marketing campaigns and product strategy development is analyzed in detail. The question of forming a marketing budget and monitoring the effectiveness of marketing measures is revealed.У статті розглянуто важливі аспекти створення та ефективного функціонування маркетингової служби на підприємстві. Досліджено стратегії впровадження маркетин-гових концепцій, ідентифікації цільової аудиторії та визначення ключових маркетингових каналів. Розглянуто сучасні інструменти та методи аналізу ринку, детально проаналізовано процес планування маркетингових кампаній та розробки продуктової стратегії. Розкрито питання формування маркетингового бюджету та моніторингу ефективності маркетингових заходів.ukмаркетингмаркетингова службапідприємствомаркетингові концепціїефективність маркетингових заходівmarketingmarketing serviceenterprisemarketing conceptseffectiveness of marketing measures.Організація маркетингової служби на підприємствіArticle