Мамалига, Д.2025-03-172025-03-172024Мамалига, Д. (2024). Цифровізація маркетингової діяльності ресторанної мережі. У Т. М. Сидоренко (Ред.), Міжнародний готельний і ресторанний бізнес: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с. 92–98). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7629У статті розглядається вплив цифровізації на маркетингову стратегію ресторанного бізнесу, підкреслюючи роль соціальних медіа, мобільних додатків та інших цифрових технологій у залученні та обслуговуванні клієнтів. Аналізуються основні переваги та виклики цифровізації для ресторанів, а також наводяться приклади успішних стратегій та очікувані тренди майбутнього.ukAttribution 4.0 Internationalцифровізація маркетингуресторанний бізнессоціальні медіамобільні додаткианалітика поведінки споживачівdigitalization of marketingrestaurant businesssocial mediamobile applicationsconsumer behavior analytics.Цифровізація маркетингової діяльності ресторанної мережіArticle