Кичкирук, М.2025-04-022025-04-022023Кичкирук, М. (2023). Маркетингове управління лояльністю споживачів на прикладі бренду «Pandora». У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 73–79). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8388У статті розглянуто особливості системи лояльності бренду «Pandorа» в Україні та світі, визначені конкретні шляхи поліпшення наявної системи лояльності та її удосконалення з метою приваблення постійних клієнтів. Розроблено план удосконалення стратегії лояльності, внесені пропозиції щодо розвитку програми лояльності.ukAttribution 4.0 Internationalлояльністьспоживачмаркетингіміджпродуктloyaltyconsumermarketingimageproduct.Маркетингове управління лояльністю споживачів на прикладі бренду «Pandora»Article