Корнійко, А.2025-04-012025-04-012023Корнійко, А. (2023). Управління стратегічними інноваціями в міжнародних компаніях. У Т. М. Мельник (Ред.), Міжнародний менеджмент в умовах глобальних викликів: Збірник наукових статей студентів (с. 111–116). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8307У статті визначено сутність міжнародного маркетингу. Дана робота досліджує управління стратегічними інноваціями в міжнародних компаніях. Вона акцентує увагу на формуванні інноваційної стратегії, впровадженні інноваційних рішень та управлінні знаннями. Робота також розглядає стратегії технологічного розвитку, партнерства зі зовнішніми стейкхолдерами та комерціалізацію інноваційних продуктів на глобальних ринках. Це дослідження спрямоване на розуміння ролі управління стратегічними інноваціями у забезпеченні конкурентоспроможності міжнародних компаній у сучасному бізнес-середовищі.ukAttribution 4.0 InternationalУправління стратегічними інноваціями в міжнародних компаніяхArticle111–116