Пліско, О.2025-04-032025-04-032023Пліско, О. (2023). Рекламні інтернет-кампанії підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Цифровий маркетинг в теорії та практиці: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 361–368). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8500У статті обґрунтовано важливість проведення рекламних кампаній підприємств в Інтернеті в епоху поширення цифрових технологій. Виділено особливості, переваги та недоліки різних видів інтернет-реклами. Систематизовано кроки реалізації стратегії Інтернет-реклами підприємства. Представлено приклад успішної стратегії інтернет-реклами компанії TripMyDream та окреслено напрями її удосконаленняukAttribution 4.0 Internationalцифрові технологіїтаргетована рекламавпізнаваність брендумаркетингова стратегіяцільова аудиторіяконкурентні переваги digital technologiestargeted advertisingbrand recognitionmarketing strategytarget audiencecompetitive advantagesРекламні інтернет-кампанії підприємстваArticle361–368