Абу Файсал Матвій2025-10-212025-10-212024Абу Ф. М. (2024) МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ СУБ’ЄКТА ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ. 073 «Менеджмент» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11986ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАНа сучасному етапі економічного розвитку держави для вітчизняних підприємств надзвичайно важливим є збільшення можливостей покращення фінансового-господарської діяльності, зміцнення конкурентної позиції на ринку, розширення як внутрішніх сегментів ринку, так і вихід на зовнішні ринки реалізації своєї продукції тощо. На діяльність підприємств справляє значний вплив велика кількість факторів зовнішнього та внутрішнього середовища, від яких залежить ефективність досягнення поставлених цілей. Прискорення процесів євроінтеграції призводить до потреби стратегічної переорієнтації у системах управління багатьох підприємств в Україні. Беззаперечно, кожне підприємство бажає підвищити результативність своєї фінансово-економічної діяльності, використовуючи розроблену стратегію розвитку в цьому напрямку.ukAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalМАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ СУБ’ЄКТА ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУBachelor Thesis