Здаєвський, Є.2025-04-032025-04-032023Здаєвський, Є. (2023). Цифрова стратегія маркетингу впливу на підприємстві «IKEA». У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Цифровий маркетинг в теорії та практиці: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 299–304). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8467У статті досліджено цифрову стратегії маркетингу впливу підприємства, визначено характер впливу на ефективність господарської діяльності, розвиток бренду та посилення лояльності споживачів, розкрито можливості використання для покращення конкуренто-спроможностіukAttribution 4.0 Internationalцифрова стратегія маркетингу впливупідприємствоконкуренто¬спроможність digital influence marketing strategyenterprisecompetitivenessЦифрова стратегія маркетингу впливу на підприємстві «IKEA»Article299–304